Logo poštovní schránky SIMON.

Poštovní schránky SIMON


Červená ikonka
Nezávazná poptávka
Červená ikonka Fotografie z realizací
Červená ikonka Kontakty
Poštovní schránky vyrábíme, prodáváme a zajišťujeme jejich montáž.
Vyrobíme pro Vás i poštovní schránky na zakázku jako atypické ...
průhled
 info@postovni-schranky-simon.cz | +420 605 588 897průhled  
stínování
 PANELÁKOVÉ SCHRÁNKY
Poštovní schránky Klasik
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Klasik PLUS
Šedá linka v menu
Poštovní schránky XXL
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Mini
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Mini PLUS
Šedá linka v menu
Poštovní schránky MAX
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Ideal
Šedá linka v menu
Sestavy poštovních schránek
 DOMOVNÍ SCHRÁNKY
Domovní nerezové schránky
Šedá linka v menu
Ploché poštovní schránky
Šedá linka v menu
Zakázková výroba schránek
 OSTATNÍ
Výprodej a zboží se slevou
Šedá linka v menu
Doplňky a náhradní díly
Šedá linka v menu
Obchodní informace
Šedá linka v menu
Fotografie z našich realizací
Šedá linka v menu
Nezávazná poptávka
Šedá linka v menu
Kontakty

nákupní koš
stín




stín


Informace - Český výrobek, poštovní schránky SIMON.  

Jsme česká firma a vyrábíme poštovní schránky již od roku 1992. Nabízíme Vám český výrobek za českou cenu, která potěší. K zákazníkům máme lidský a profesionální přístup a dodržujeme vše co slíbíme. Navíc si u nás můžete sami zadat, jak by měla vaše nová poštovní schránka vypadat - my vám takovou atypickou schránku vyrobíme a dodáme až domu, ... a protože jsou poštovní schránky naší výroby, máte u nás záruku nejen nejnižší ceny, dostupnosti náhradních dílů, ale i původu!
 

průhledné pozadí
Animace ukázek poštovních schránek SIMON.

Výroba poštovních schránek na zakázku dle Vašich požadavků je u nás již od jednoho kusu! Ukázky najdete v naší foto galerii. Vyrábíme sestavy panelákových poštovních schránek pro bytové domy, paneláky, činžáky, pro SVJ, ale také  samostatné dopisní schránky k rodinným domům z nerezu ať už na plot, do sloupku nebo průchozí (prohazovací) schránky do vstupní branky, nebo atypické schránky Vašich rozměrů.
průhledné pozadí
Montáž poštovních schránek po celé CR.

Montáž poštovních schránek provádíme na celém území České i Slovenské republiky. Do bytových domů, paneláků, činžáků, pro společenství vlastníků bytových jednotek a bytová družstva vyrábíme sestavy poštovních  schránek u kterých zajistíme kompletní dodávku - od výroby schránek, demontáže starých schránek a jejich ekologickou likvidaci po montáž nových schránek a to včetně případných zednických prací, pokud budete chtít nové schránky zazděné. Při montáži poštovních schránek se za určitých podmínek aplikuje snížená sazba DPH ve výši 15%. Neváhejte nás oslovit s poptávkou!
průhledné pozadí
Samolepka na schránku "Nevhazovat reklamní tisk a letáky".

Rozčilují vás letáky v poštovních schránkách?
Samolepku "Nevhazovat reklamní tisk" stačí nalepit na poštovní schránku a každý doručovatel by ji měl respektovat. Tuto samolepku je u nás možné zakoupit. K objednávce schránek s montáží Vám dodáme samolepky zdarma, obdržíte je i ke každé nerezové schránce. Do bytových domů k sestavám schránek nabízíme na letáky nástěnný box, do kterého se letáky vloží a nemusí se tak vhazovat do každé schránky. 

průhledné pozadí
Obchod ověřen zákazníky
Český výrobek logo.

Jsme na trhu od roku 1992 a máme tisíce spokojených zákazníků nejen v České a Slovenské republice - buďte jím i Vy!
Reference a ukázky z realizací naší výroby poštovních schránek najdete ve fotogalerii. K zákazníkům máme
lidský a profesionální přístup a děláme maximum pro vaší spokojenost, protože víme, že jen spokojený zákazník je nejlepší reklama ;-)
průhledné pozadí
 palety se zbožímPřeprava firmou TopTrans
Objednané poštovní schránky doručíme na Vámi uvedenou adresu v rámci celé ČR i SK přepravní společností DPD, nebo na paletě přepravní firmou TopTrans. Zboží můžete také osobně vyzvednout v naší provozovně firmy v Kostelci nad Orlicí. Předem si u nás můžete prohlédnout a vybrat nejvhodnější schránku pro vás, případně si domluvit zakázkovou výrobu atypické poštovní schránky na míru  ...
průhledné pozadí
Vzorník RAL.
Poštovní schránky Vám vyrobíme v barevném odstínu který potřebujete, aby Vám vše lépe zapadlo do celého konceptu. Barvu tak můžete sladit  s barvou vchodových dveří, výmalbou chodby, s výtahem, nebo můžete vybrat barvu, která se Vám prostě jenom líbí. Vyberte si barvu poštovních schránek z široké nabídky odstínů stupnice RAL. Více informací ZDE
průhledné pozadí
Poštovní schránka na zakázku.

Nenašli jste poštovní schránku, která by Vám vyhovovala? Potřebujete schránku atypických rozměrů? Nebo u nabízených schránek chcete nějaké úpravy? Není to pro nás žádná překážka, protože poštovní schránky sami vyrábíme a umíme se přizpůsobit Vašim požadavkům. Přesvědčte se o tom. Zvolit si můžete například barvu, rozměr schránky, velikost vhozu, sílu obvodového rámu, čísla či text na schránku, způsob připevnění, levé nebo pravé otvírání, výklopná dvířka, zadní vhoz, atd.
průhledné pozadí
Nerezové poštovní schránky
Nerezové poštovní schránky do panelových a bytových domů. Nabízíme také nerezové sestavy poštovních schránek do exteriéru i interiéru, na zeď i k zazdění. Schránky na plot, do sloupku, s trubkou na noviny i do plotového sloupku s čelním výběrem i vhozem pošty najdete na www.nerezove-schranky.cz
průhledné pozadí
Poštovní schránky Simon - logo

... proč u nás?
* Jsme Česká rodinná firma s historií
* Lidský a profesionální přístup k zákazníkům
* Flexibilita a rychlost
* Výrobní kapacita až 1200 schránek měsíčně
* Dodržujeme vše co slíbíme
* Máme přijatelné a bezkonkurenční ceny
* Vlastní sklady i výrobní linka
* Tradice a zkušenosti výroby od roku 1992
* Sestavy schránek pro bytové domy
* Nerezové schránky k rodinným domům
* Montáž po celé ČR i SK
* Kalkulace i návrh zdarma a nezávazně
* Tisíce spokojených zákazníků
* Výroba schránek na zakázku od 1 ks
* Osobního vyzvednutí zboží na provozovně
* Doručení zboží po celé ČR i SK

... protože na naší dobré pověsti nám záleží, neboť spokojený zákazník je nejlepší reklama!



 

Každý tomu říkáme jinak, ale u nás jste správně, protože víme, co potřebujete ... dopisní schránky, kastlíky na poštu,  schránková tabla, sestavy a bloky,  poštovní schránky, listovní schránky, skříňky, nerezové boxy, do plotu a sloupku, průchozí schránky, ... Nově máme v plánu pro vás připravit i nabídku schránek pro uložení jídlonosiče v kombinaci s poštovní schránkou.

Váš tradiční český výrobce a dodavatel poštovních schránek.
www.postovni-schranky-simon.cz

 
Obchodní podmínky, Lukáš Simon - výroba poštovních schránek.

Všeobecné obchodní podmínky vyhlášené společností
Platné od 1.1.2014

Poštovní schránky SIMON, Lukáš Simon, sídlem Tylova 218, 51741 Kostelec nad Orlicí
IČ 69842523, DIČ CZ8308103397

Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku vedeného na živnostenském úřadu v Kostelci nad Orlicí pod č.j.: ŽÚ 1760/2010-6656/2010-Sk. Ekokom ID EK - R00080034.


obchodní podmínky
1. 
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též VOP) platí pro nákup v internetovém obchodě www.postovni-schranky-simon.cz, který je provozuje Lukáš Simon, IČ:69842523, se sídlem Tylova 218, Kostelec nad Orlicí (dále jen „Provozovatel“). Tyto VOP upravují vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi obchodními partnery (dále jen „Kupující“).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

2.
1. Prodávající: Lukáš Simon, IČ: 69842523, se sídlem Tylova 218, Kostelec nad Orlicí, 517 41.
2. Kupující : Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní Smlouvy s Prodávajícím nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Spotřebitel při zahájení obchodních vztahů předává Prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy Prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Podnikatelem se rozumí: osoba zapsaná v obchodním rejstříku (především obchodní společnosti), osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění (živnostník zapsaný v živnostenském rejstříku), osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím, který je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani Smlouvou mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální Smlouva Prodávajícího s Kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.
 

3. Spotřebitelská Smlouva
Smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. Prodávající. 3. Zpracování osobních údajů Veškeré nakládání s osobními údaji Kupujících se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy platnými na území ČR. Kupující svým svobodným rozhodnutím ( stiskem tlačítka ) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti prodávajícího. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo na přístup k údajům a náleží Vám ochrana práv v rozsahu stanoveném zákonem. Tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat. Osobní údaje budou plně zabezpečeny proti zneužití. Data budou uchovávána a nebudou sdílena s aplikacemi třetích osob. Správce tímto informuje subjekt údajů a poskytuje mu výslovné poučení o právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména o tom, že poskytnutí osobních údajů správci je dobrovolné, že subjekt údajů má právo k jejich přístupu, má právo výše uvedený souhlas kdykoliv písemně odvolat na adrese správce a dále má právo v případě porušení svých práv obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a požadovat odpovídající nápravu, kterou je např. zdržení se takového jednání správcem, odstranění vzniklého stavu, poskytnutí omluvy, provedení opravy či doplnění, zablokování, likvidace osobních údajů, jakož i využití dalších práv vyplývajících z § 11 a 21 tohoto zákona. Pokud si Kupující přeje opravit osobní údaje, které o něm Prodávající zpracovává, může jej o to požádat na emailové adrese info@postovni-schranky-simon.cz nebo na výše uvedené poštovní adrese Prodávajícího.

4. Objednávka a uzavření Smlouvy
Objednávku je Kupující oprávněn zaslat Prodávajícímu několika způsoby:

Objednávka přes internet
- Na adrese www.postovni-schranky-simon.cz vložením požadovaného zboží do virtuálního košíku
- Přes objednávkový formulář bez nutnosti registrace
- Emailem na info@postovni-schranky-simon.cz

Písemné objednávky
- Objednávku zašlete nejlépe doporučeně na adresu :
- Lukáš Simon, Poštovní schránky SIMON, Tylova 218, 517 41 Kostelec nad Orlicí

Povinné náležitosti objednávky
- jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, případně IČO, DIČ, pokud je kupující registrován jako plátce DPH
- adresu fakturační a dodací
- množství a typ požadovaného zboží dle označení uvedeného Prodávajícím
- požadovaný způsob převzetí zboží a platby
- pozn.: v případě zakázkové výroby atypických rozměrů zodpovídá za dodané údaje vždy Kupujicí.
 

Návrhem k uzavření kupní Smlouvy je umístění nabízeného zboží Prodávajícím na internetové stránky. Kupní Smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky Prodávajícím. Toto přijetí Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik Smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou Smlouvu ( včetně dohodnuté ceny ) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Tyto VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce, přičemž kupní smlouvu je možné uzavřít též pouze v jazyce českém.  Spotřebitel, který má trvalé bydliště v členském státě Evropské unie mimo území České republiky, popř. který je občanem členského státu Evropské unie mimo území České republiky, potvrzením objednávky souhlasí s uzavřením kupní smlouvy v českém jazyce. Po uzavření kupní smlouvy není možné zjišťovat, zda při zpracování dat před podáním objednávky vznikly chyby, případně tyto chyby opravovat. Uzavřená kupní smlouva je Prodávajícím archivována a je po vyžádání Kupujícímu přístupná ve lhůtě 5.let ode dne jejího podpisu.
 

5. Cena a platba
Nabídka a ceny uváděné na e-shopu prodejce jsou smluvní, konečné, vždy aktuální a platné, a to po dobu, kdy jsou takto Prodávajícím v internetovém obchodě nabízeny. Ceny jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH. Náklady na dopravu jsou uvedeny v části „Dodací lhůta a podmínky dodání“. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku nese Kupující. Konečná kalkulovaná cena po vyplnění objednávkového formuláře je uvedena bez dopravného. Jako cena při uzavření Smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená u zboží v době objednávání zboží kupujícím. Daňový doklad na základě kupní Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím slouží zároveň i jako dodací a záruční list. Kupující může zboží převzít po jeho úplném uhrazení, nebo při úhradě v hotovosti při osobním odběru zboží, nebylo-li dohodnuto jinak.
V případě, kdy Kupující provede úhradu a Prodávající posléze není schopen zajistit dodání zboží, vrátí Prodávající neprodleně plnění Kupujícímu dohodnutým způsobem. Lhůta k vrácení vynaložených prostředků je závislá na zvoleném způsobu jejich vrácení, nesmí však překročit dobu 14 dní od okamžiku, kdy tato nemožnost vznikla. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
• V hotovosti - při osobním převzetí zboží na provozovně
• Bankovním převodem - faktura bude zaslána před dodáním zboží
• Na dobírku - v hotovosti při doručení zásilky přepravní službou

V případě povolení dodávek na fakturu je maximální povolená splatnost faktur 14 dnů, není-li ve smlouvě stanoveno jinak. V případě prodlení s úhradou faktur je Kupující povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení a úroky z prodlení, ledaže je ve smlouvě uvedeno jinak.

6. Dodací lhůta a podmínky dodání
Prodávající splní dodávku zboží předáním tohoto zboží kupujícímu, nebo předáním zboží prvnímu dopravci, tím také přechází na Kupujícího nebezpečí škody na věci. Dostupnost produktu je uvedena vždy v detailu tohoto produktu. Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 10 - 14 dnů. V běžných případech zboží expedujeme do 2 pracovních dní od objednání. Konečný termín dodání je vždy uveden v emailu, jímž se potvrzuje objednávka. Součástí dodávky není instalace zakoupeného zboží - nebylo li dohodnuto jinak. Společně se zásilkou obdrží Kupující daňový doklad/fakturu. Dodací lhůta začíná u zboží, které bude Kupujícím placeno při převzetí, tj. na dobírku, běžet dnem platného uzavření kupní Smlouvy dle článku IV. těchto VOP. V případě, že Kupující zvolil jinou variantu úhrady než zaplacení zboží při jeho převzetí, začíná dodací lhůta běžet až od úplného zaplacení kupní ceny, tj. od připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. Prodávající akceptuje následující dodací podmínky:

V případě výměny zboží ve lhůtě 14-ti dnů od zakoupení zboží jsou Kupujícímu účtovány náklady na poštovné, a to při každém jednotlivém zaslání zboží směrem ke Kupujícímu. V případě vrácení zboží Kupujícím Prodávajícímu do 14-ti dnů hradí náklady na poštovné Kupující.

Kupující specifikuje způsob dopravy v objednávce, přičemž jsou možné následující způsoby dopravy:
• vlastní zajištění, osobní odběr zboží na provozovně prodávajícího.
• doprava spediční firmou TopTrans na adresu udanou Kupujícím či doprava Českou poštou.
Nespecifikuje-li kupující způsob dopravy, bere se v úvahu osobní převzetí.

Před potvrzením převzetí zboží od přepravní služby je nezbytně nutné provést kontrolu řádnosti a nezávadnosti dodávky a jeho možného poškození při dopravě. Zjistíte-li zjevné vady např. poškozený obal, uveďte tuto skutečnost do přepravního listu např. "Zásilka je převzata s poškozeným obalem, žádám o sepsání zápisu o škodě". Kopii přepravního listu nebo potvrzení od řidiče si uschovejte pro případ pozdější reklamace.

Zjistíte-li při vybalování, že je poškozeno i zboží, oznamte to přepravci (nejlépe ještě v den doručení zásilky, nejpozději však do druhého dne od doručení) na tel.číslo, které je uvedeno na přepravním listě. Přepravce je povinen sepsat zápis o škodě. O poškození zásilky ihned informujte dodavatele zboží. V případě nedodržení výše uvedeného postupu, nebude brán na pozdější reklamace zřetel.


Tip - doporučujeme
Cena přepravného poštovní schránek

Cena přepravného je
dle celkového množství objednaných schránek a platí pro celou ČR.
Balné je ZDARMA. Všechny uvedené ceny jsou včetně 21% DPH a případného doběrečného. Osobní vyzvednutí na naši provozovně je ZDARMA a je možné pouze po našem potvrzení o připraveném zboží. K přepravě zásilek využíváme služeb České pošty, s.p., DPD CZ s.r.o.,  TopTrans EU, a.s. Zasíláme i na Slovensko, cenu přepravného upřesníme na dotaz.



do 1 ks = 149 Kč
do 4 ks = 199 Kč
do 10 ks = 215 Kč
do 16 ks = 289 Kč
do 24 ks = 399 Kč
do 32 ks = 499 Kč
do 48 ks = 599 Kč
do 64 ks = 769 Kč
do 90 ks = 935 Kč
nad 90 ks = zdarma
 

 


do 1 ks = 159 Kč
do 4 ks = 199 Kč
do 10 ks = 239 Kč
do 16 ks = 299 Kč
do 24 ks = 399 Kč
do 32 ks = 555 Kč
do 48 ks = 699 Kč
do 64 ks = 840 Kč
do 90 ks = 1155 Kč
nad 90 ks = zdarma
 

 


do 1 ks = 159 Kč
do 4 ks = 259 Kč
do 10 ks = 345 Kč
do 16 ks = 359 Kč
do 24 ks = 599 Kč
do 32 ks = 645 Kč
do 48 ks = 799 Kč
do 64 ks = 935 Kč
do 90 ks = 1199 Kč
nad 90 ks = zdarma

 


do 1 ks = 159 Kč
do 4 ks = 199 Kč
do 10 ks = 239 Kč
do 16 ks = 299 Kč
do 24 ks = 399 Kč
do 32 ks = 565 Kč
do 48 ks = 699 Kč
do 64 ks = 835 Kč
do 90 ks = 1005 Kč
nad 90 ks = zdarma

do 1 ks = 149 Kč
do 4 ks = 179 Kč
do 10 ks = 215 Kč
do 16 ks = 285 Kč
do 24 ks = 399 Kč
do 32 ks = 499 Kč
do 48 ks = 599 Kč
do 64 ks = 759 Kč
do 90 ks = 900 Kč
nad 90 ks = zdarma

 

do 1 ks = 149 Kč
do 4 ks = 179 Kč
do 10 ks = 275 Kč
do 16 ks = 315 Kč
do 24 ks = 399 Kč
do 32 ks = 499 Kč
do 48 ks = 599 Kč
do 64 ks = 759 Kč
do 90 ks = 940 Kč
nad 90 ks = zdarma

 

do 1 ks = 159 Kč
do 4 ks = 239 Kč
do 10 ks = 289 Kč
do 16 ks = 359 Kč
do 24 ks = 599 Kč
do 32 ks = 645 Kč
do 48 ks = 799 Kč
do 64 ks = 935 Kč
do 90 ks = 1199 Kč
nad 90 ks = zdarma

 

do 1 ks = 165 Kč
do 2 ks = 185 Kč
do 3 ks = 205 Kč
do 4 ks = 235 Kč
do 8 ks = 299 Kč

 

Ostatní
Doplňky a náhradní díly ke schránkám  = 133 Kč

 

 

8.Osobní odběr
Zboží může kupující vyzvednout osobně v kterýkoli den vč. víkendu, státních svátků v provozovně firmy v Hálkově ulici, Kostelec nad Orlicí. Před osobním odběrem je nutné provést objednávku - následně bude sdělen termín možného vyzvednutí zboží.

 

7. Záruka a servis
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím. V souladu s platným právním řádem České republiky není Kupujícímu, který je podnikatelem a zboží nakupuje v souvislosti s podnikáním, poskytována záruka na zboží mimo obecnou odpovědnost Prodávajícího za vady zboží při jeho předání. Kupujícím, kteří jsou podnikateli a kupují zboží v souvislosti se svou podnikatelskou činností, je poskytována záruční doba 12 měsíců.

Pro uplatnění záruční opravy je potřebné předložit pořizovací doklad ( faktura ). V případě zaslání zboží Prodejci je nutné zboží zabalit pro přepravu takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prodávající poskytuje Kupujícím placený pozáruční servis.

8. Reklamační řád
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
v případě vady odstranitelné:
a.) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b.) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
c.) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady neodstranitelné:
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
a.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

V případě objednání schránek atypických rozměrů odpovídá za uvedené údaje vždy Kupující. Na pozdější reklamace z důvodu chybně uvedených údajů nebude brán zřetel a zboží nelze vrátit.

Reklamace se nevztahují na případy:
vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího prokazatelných nedovolených zásahů do zboží na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty, vady způsobené vlivem živelných katastrof, zboží upraveného podle přání zákazníka (zakázková výroba atypických rozměrů)

9. Ukončení Smlouvy
Vzhledem k charakteru uzavření kupní Smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od této Smlouvy bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Výše uvedené se nevztahuje na Kupujícího, který je podnikatelem a uzavírá kupní Smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V případě výše uvedeného odstoupení od smlouvy bude Prodávajícím zaslána kupní cena na bankovní účet Kupujícího, který za tímto účelem Kupující Prodávajícímu sdělí.

10. Závěrečná ustanovení
Kupující umožní Prodávajícímu plnění povinností v souladu se Nabídkou/Smlouvou, k čemuž vyvine veškerou potřebnou součinnost. Kupující se zavazuje uhradit veškeré náklady vzniklé Prodávajícímu rozesíláním upomínek a náklady spojené s vymáháním případných pohledávek. Kupující bere na vědomí, že Prodávající je oprávněn postoupit svou pohledávku ze Smlouvy na třetí osobu. Kupující bude neprodleně informovat Prodávajícího o změně svých identifikačních údajů, a to nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne, kdy taková změna nastala. Strany se zavazují, že vynaloží maximální úsilí na smírné řešení veškerých sporů vzešlých ze Smlouvy a/nebo VOP nebo v souvislosti s nimi. Vzájemný závazkový vztah smluvních stran se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění. Pro účely kontraktace s mezinárodním prvkem tímto v souladu s čl. III. nařízení č. 593/2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy, přijatého Evropským parlamentem a Radou Evropské unie dne 17. června 2008 (dále jen „Řím I“), že zvolily rozhodným právem pro kupní Smlouvu a tyto VOP právo české, a to s vyloučením použití „Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží“. Touto volbou není dotčen čl. VI Řím I, týkající se spotřebitelských smluv. V případě, že kterékoliv ustanovení Smlouvy a/nebo VOP je nebo se stane či bude shledáno neplatným nebo nevymahatelným, neovlivní to (v nejvyšším rozsahu povoleném právními předpisy) platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení Smlouvy a/nebo VOP. Smluvní strany se v takových případech zavazují nahradit neplatné či nevymahatelné ustanovení ustanovením platným a vymahatelným, které bude mít do nejvyšší míry stejný a právními předpisy přípustný význam a účinek, jako byl záměr ustanovení, jež má být nahrazeno. Z právní opatrnosti tímto smluvní strany prohlašují, pro případy kontraktace s mezinárodním prvkem pro jakékoliv případy sporů (s výjimkou sporů u nichž je dána výlučná pravomoc rozhodce a/nebo v souvislosti s nimi) či po případy, v nichž by bylo pravomocným rozhodnutím soudu shledáno, že zde není dána pravomoc rozhodce dle tohoto článku VOP, že v souladu s čl. 23 Nařízení Rady (ES) č. 44/2001 ze dne 22. prosince 2000, o příslušnosti a uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních věcech, sjednávající výlučnou příslušnost městského soudu v pro rozhodování veškerých budoucích sporů ze Smlouvy a/nebo VOP a/nebo v souvislosti s nimi. Taktéž smluvní strany tímto zakládají pro veškeré spory v souvislosti se Smlouvou a VOP (s výjimkou sporů u nichž je dána výlučná pravomoc rozhodce a/nebo v souvislosti s nimi) výlučnou pravomoc městského soudu v . Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 15.5.2014 a jsou k dispozici taktéž na internetových stránkách Prodávajícího. Tyto VOP je Prodávající oprávněn kdykoliv změnit. VOP pak pozbývají platnosti a účinnosti dnem nabytí účinnosti VOP pozdějších.

 

* Dodatek
- montáž a údržba poštovních schránek
Schránky typ Klasik, Klasik plus, XXL, Max, Grand, Mini a Mini plus jsou určené pouze do interiéru, tedy do prostor chráněných především před deštěm. Montáž do venkovních prostor je možná za předpokladu, že nad schránkami bude krycí stříška dostatečné šíře zabraňující povětrnostním vlivům. Nerezové poštovní schránky označené typ Optimal a Optimal II je možné umístit do interiéru i exteriéru.
Montáž musí být provedena na rovný povrch, popř. doporučujeme stěnu vyrovnat či schránky vypodložit..
Na čištění povrchu používejte pouze čistý, měkký hadřík, zabraňte působení chemických a agresivních látek.
Schránky chraňte před mechanickým poškozením.
Montáž, případně demontáž starých poštovních schránek prodávající na žádost zákazníka zajistí, cena služby bude sdělena na základě poptávky zaslané kupujícím.

 







oddělovací čára




provozovatel e-shopu
Lukáš SIMON, poštovní schránky SIMON

Český výrobce a dodavatel poštovních schránek
Tylova 218 - sídlo firmy
Hálkova 293 - provozovna firmy

51741 Kostelec nad Orlicí, Česká republika

 




IČ:
69842523 | DIČ: CZ8308103397

telefon: +420 605 588 897
mail: info@postovni-schranky-simon.cz
mail: lukas.simon@tiscali.cz
web: www.postovni-schranky-simon.cz

Podnikatel je zapsán na ŽÚ v Kostelci nad Orlicí, č.j.: 116/02/KO, ev.č.:360702-22555-00.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“



- co dělat když
- jmenovky na poštovní schránky
- doporučené odkazy

- mapa webu xml
- mapa webu html


 


©
1998 - 2017 Lukáš Simon



zakázková výroba | poštové schránky | panelákové schránky | domovní schránky | atypické schránky

optimalizace PageRank.cz