Logo poštovní schránky SIMON.

Poštovní schránky SIMON


Červená ikonka
Nezávazná poptávka
Červená ikonka Fotografie z realizací
Červená ikonka Kontakty
Poštovní schránky od českého výrobce - vyrábíme, prodáváme a zajišťujeme montáž.
Schránky do sestav, atypické schránky, nerezové, k zazdění, schránky na zakázku ...
průhled
 info@postovni-schranky-simon.cz | +420 605 588 897průhled  
stínování
 PANELÁKOVÉ SCHRÁNKY
Poštovní schránky Klasik
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Klasik PLUS
Šedá linka v menu
Poštovní schránky XXL
Šedá linka v menu
Poštovní schránky GRANDE
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Ideal
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Mini
Šedá linka v menu
Poštovní schránky Mini PLUS
Šedá linka v menu
Poštovní schránky MAX
Šedá linka v menu
Ploché a ležaté poštovní schránky
Šedá linka v menu
Šedá linka v menu
Sestavy poštovních schránek
 NEREZOVÉ SCHRÁNKY
Nerezové poštovní schránky
Šedá linka v menu
Zakázková výroba schránek
 OSTATNÍ INFORMACE
Doplňky a náhradní díly
Šedá linka v menu
Obchodní informace
Šedá linka v menu
Naše realizace a reference
Šedá linka v menu
Nezávazná poptávka
Šedá linka v menu
Kontakty

nákupní koš
stín




stín


Český výrobek, poštovní schránky SIMON.  
Jsme česká rodinná firma a vyrábíme poštovní schránky již od roku 1992. Nabízíme Vám český výrobek za českou cenu. K zákazníkům máme lidský a profesionální přístup a dodržujeme vše co slíbíme, protože si Vás vážíme. U nás si můžete sami zadat, jak by měla vaše nová poštovní schránka vypadat, my vám ji na zakázku vyrobíme a dodáme až domu, ... a protože jsou poštovní schránky naší výroby, máte u nás záruku nejen nejnižší ceny, dostupnosti náhradních dílů, ale i původu!
průhledné pozadí

30 let existence firmy na trhu v ČR.

Ano, již 30 let jsme tu pro vás. Děkujeme!
Děkujeme za váš zájem o naše poštovní schránky a těšíme se na spolupráci v budoucích letech. Protože bez vás by to nešlo.

 

 



tři klíče k poštovní schránce.
Kvalitní lamelový zámek najdete v každé poštovní schránce a k němu tři klíče již v základu. U nás je to samozřejmost ;o)
průhledné pozadí
Montáž poštovních schránek po celé CR.
Montáž poštovních schránek zajišťujeme na celém území České i Slovenské republiky. Do bytových domů, paneláků, činžáků, pro společenství vlastníků bytových jednotek a bytová družstva vyrábíme sestavy poštovních  schránek u kterých zajišťujeme kompletní dodávku - od výroby schránek, demontáže starých schránek a jejich ekologickou likvidaci po montáž nových schránek a to včetně případných zednických prací - pokud budete chtít nové schránky zazděné. Při montáži poštovních schránek se za určitých podmínek aplikuje snížená sazba DPH ve výši 15%. Neváhejte nás oslovit s poptávkou!

průhledné pozadí
Instagram poštovní schránky SIMON

Sociální sítě nám nejsou cizí! Sledujte také náš profil na Instagramu a mějte jako první přehled o všem, co zajímavého pro vás právě vyrábíme. Sdílejte vaši radost z nové poštovní schránky!
průhledné pozadí




výprodejsleva
BLACK FRIDAY a podobné akce u nás budete bohužel hledat marně, my pro Vás máme příjemné ceny po celý rok. Ale i nám občas na skladě něco navíc zůstane ... výprodej

průhledné pozadí
Animace ukázek poštovních schránek SIMON.
Výroba poštovních schránek na zakázku dle Vašich požadavků je u nás již od jednoho kusu! Ukázky najdete v naší foto galerii. Vyrábíme sestavy panelákových poštovních schránek stojatých, ale i ležatých do bytových domů, paneláků, činžáků a pro všechna SVJ, také  samostatné dopisní schránky k rodinným domům z nerezu na plot, do sloupku, nebo průchozí (prohazovací) schránky, do vstupní branky a atypické schránky dle Vašich rozměrů.
průhledné pozadí

Samolepka na schránku "Nevhazovat reklamní tisk a letáky".

Rozčilují vás letáky v poštovních schránkách?
Samolepku "Nevhazovat reklamní tisk" stačí nalepit na poštovní schránku a každý doručovatel by ji měl respektovat. Tuto samolepku je u nás možné zakoupit. K objednávce schránek s montáží Vám dodáme samolepky zdarma, obdržíte je i ke každé nerezové schránce. Do bytových domů k sestavám schránek nabízíme na letáky nástěnný box, do kterého se letáky vloží a nemusí se tak vhazovat do každé schránky. 

průhledné pozadí
Obchod ověřen zákazníky
Český výrobek logo.

Jsme na trhu od roku 1992 a máme tisíce spokojených zákazníků nejen v České a Slovenské republice, ale již po celé Evropě - buďte jím i Vy!
Reference a ukázky z realizací naší výroby poštovních schránek najdete ve fotogalerii. K zákazníkům máme
lidský a profesionální přístup a děláme maximum pro vaší spokojenost, protože víme, že jen spokojený zákazník je nejlepší reklama ;-)
průhledné pozadí
 palety se zbožímPřeprava firmou TopTrans
Objednané poštovní schránky doručíme na Vámi uvedenou adresu v rámci celé ČR i SK přepravní společností DPD, nebo na paletě přepravní firmou TopTrans. Zboží můžete také osobně vyzvednout v naší provozovně firmy v Kostelci nad Orlicí. Předem si u nás můžete prohlédnout a vybrat nejvhodnější schránku pro vás, případně si domluvit zakázkovou výrobu atypické poštovní schránky na míru  ...
průhledné pozadí
Vzorník RAL.
Poštovní schránky Vám vyrobíme v barevném odstínu který potřebujete, aby Vám vše lépe zapadlo do celého konceptu. Barvu tak můžete sladit  s barvou vchodových dveří, výmalbou chodby, s výtahem, nebo můžete vybrat barvu, která se Vám prostě jenom líbí. Vyberte si barvu poštovních schránek z široké nabídky odstínů stupnice RAL. Více informací ZDE
průhledné pozadí
Poštovní schránka na zakázku.

Nenašli jste poštovní schránku, která by Vám vyhovovala? Potřebujete schránku atypických rozměrů? Nebo u nabízených schránek chcete nějaké úpravy? Není to pro nás žádná překážka, protože poštovní schránky sami vyrábíme a umíme se přizpůsobit Vašim požadavkům. Přesvědčte se o tom. Zvolit si můžete například barvu, rozměr schránky, velikost vhozu, sílu obvodového rámu, čísla či text na schránku, způsob připevnění, levé nebo pravé otvírání, výklopná dvířka, zadní vhoz, atd.
průhledné pozadí
Bílá poštovní schránka psaníčko se skrytým zámkem.
stín obrázku
Vyrábíme také nerezové poštovní schránky. Do panelových a bytových domů, schránky do sestav, poštovních schránky do exteriéru i interiéru, na zeď i k zazdění, s rámečkem, bez rámečku. Schránky na plot, do sloupku, s trubkou na noviny i do plotového sloupku s čelním výběrem i vhozem pošty, se skrytým zámkem, horním vhozem, čelním vhozem, zadním vhozem,  ... Variant je prostě mnoho ;o)
průhledné pozadí
Poštovní schránky Simon - logo

... proč u nás?

fajfka ok Jsme Česká rodinná firma s historií
fajfka ok Lidský a profesionální přístup k zákazníkům
fajfka ok Flexibilita a rychlost
fajfka ok Dodržujeme to co slíbíme
fajfka ok Máme přijatelné a bezkonkurenční ceny
fajfka ok Vlastní výroba a sklady
fajfka ok Tradice a zkušenosti výroby od roku 1992
fajfka ok Sestavy schránek pro bytové domy
fajfka ok Nerezové schránky k rodinným domům
fajfka ok Montáž schránek po celé ČR a SK
fajfka ok Kalkulace i návrh zdarma a nezávazně
fajfka ok Tisíce spokojených zákazníků
fajfka ok Výroba schránek na zakázku od 1 ks
fajfka ok Osobního vyzvednutí zboží na provozovně
fajfka ok Doručení zboží až k Vám domu

fajfka ok Naším cílem je nabídnout Vám kompletní servis, tedy servis od výroby, dodání, demontáže starých schránek až po montáž nových a ekologickou likvidaci starých poštovních schránek. Žádné zbytečné starosti pro Vás. Máme individuální přístup, profesionální řešení potřeb zákazníka a na vše dokážeme ve velice krátké době reagovat.

... protože na naší dobré pověsti nám záleží, neboť spokojený zákazník je nejlepší reklama!



 

Každý tomu říkáme jinak, ale u nás jste správně, protože víme, co potřebujete ... dopisní schránky, kastlíky na poštu,  schránková tabla, sestavy a bloky,  poštovní schránky, listovní schránky, skříňky, nerezové boxy, do plotu a sloupku, průchozí schránky, ... Nově máme v plánu pro vás připravit i nabídku schránek pro uložení jídlonosiče v kombinaci s poštovní schránkou.

Váš tradiční český výrobce a dodavatel poštovních schránek.
www.postovni-schranky-simon.cz

 
Obchodní podmínky, Lukáš Simon - výroba poštovních schránek.


Všeobecné obchodní podmínky
Platné od 1.8.2022

obchodní podmínky

TYTO VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO SPOTŘEBITELE (DÁLE JEN „OBCHODNÍ PODMÍNKY“) SE VZTAHUJÍ NA SMLOUVY UZAVŘENÉ PROSTŘEDNICTVÍM ON-LINE OBCHODU "Poštovní schránky SIMON" UMÍSTĚNÉHO NA internetové adrese www.postovni-schranky-simon.cz (dále jen "webové rozhraní") mezi naší společností:

Poštovní schránky SIMON, Lukáš SIMON
se sídlem Pelclova 293, 517 41 Kostelec nad Orlicí, Česká republika
IČ: 69842523, DIČ: CZ8308103397
Zapsán u ŽÚ v Kostelci n. Orl., č.j.: MUKO-38018/2021-zb

Adresa pro doručování korespondence:
Lukáš SIMON, Pelcova 293, 517 41 Kostelec nad Orlicí, tel.: +420 605 588 897, kontaktní e-mail: info@postovni-schranky-simon.cz jako prodávajícím a Vámi, jako kupujícím.


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a zaplatit nám kupní cenu (nebo jenom „cenu“), včetně nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se zvoleným způsobem platby, uvedenou v objednávce.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezmete.

1.1. Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?
Jako kupní smlouva (nebo jenom „smlouva“) se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.

1.2. Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek, ale vztahují se na vás Všeobecné obchodní podmínky pro podnikatele a právnické osoby. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

1.3. Jaká má spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte především:
právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);
právo ze záruky na zboží, jejíž podmínky a uplatnění se řídí Reklamačním řádem pro spotřebitele (dále jen „Reklamační řád“);
právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 7.3 těchto obchodních podmínek).

1.4. Čím se řídí náš právní poměr?
Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:
těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují registraci na webovém rozhraní, ochranu vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;
podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
objednávkou a jejím přijetím z naší strany,
a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:

zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.5. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.


2. KUPNÍ SMLOUVA
2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu?
Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.

2.2. Jak podat objednávku?
Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.

Objednávka musí obsahovat všechny informace, zejména přesné označení objednávaného zboží, počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).

Před závazným odesláním objednávky vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Doporučujeme zkontrolovat zejména druh a množství zboží, e-mailovou a dodací adresu. V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje.

Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.

O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno.

Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

2.3. Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky (akceptace) může být součástí informace o obdržení objednávky dle článku 2.2 těchto podmínek (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí objednávky z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 5), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.

2.5. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?
Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.

V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.

Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít.

Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek.

2.6. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.

2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Celá smlouva vám bude zaslána e-mailem nebo na vaši žádost vytištěná poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

2.8. Je smlouva někde uložena?
Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji zašleme.

2.9. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.



3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Jaké jsou možné způsoby platby?
Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:

- v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
- bezhotovostně před dodáním zboží on-line platebním příkazem
- fakturou se splatností 14 dní - individuální dohoda pro SVJ, školy, úřady, apod.

Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny na webovém rozhraní. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.

V případě povolení dodávek na fakturu je obvyklá maximální povolená splatnost faktur 14 dnů, není-li ve smlouvě stanoveno jinak. V případě prodlení s úhradou faktur je Kupující povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení a úroky z prodlení, ledaže je ve smlouvě uvedeno jinak.

3.2. Kdy nastane splatnost kupní ceny?
V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.

3.3. V jaké měně můžete platit?
Platba zboží je možná v českých korunách (Kč)
Ceny jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH. Náklady na dopravu jsou uvedeny v části „Dodací lhůta a podmínky dodání“. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku nese Kupující. Konečná kalkulovaná cena po vyplnění objednávkového formuláře je uvedena bez dopravného.

3.4. Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 50.000 Kč
Dále jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

3.5. Jak vystavujeme účtenky v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb?
Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám zároveň udělujete souhlas s poskytnutím účtenky elektronickou formou.

3.6.

Tip - doporučujeme
Balné
... poštovní schránka je křehké zboží a aby k Vám v pořádku dorazila, je potřeba pořádně zabalit. Protože Vám balné neúčtujeme, můžete sami určit Váš příspěvek. Spolehnout se samozřejmě můžete, že i bez příspěvku vše pečlivě a co nejlépe zabalíme ;-)
 
Dýško 5 Kč
5 Kč
 
Dýško 10 Kč
10 Kč
 
Dýško 20 Kč
20 Kč
 
Dýško 50 Kč
50 Kč
 




 

Tip - doporučujeme
Přepravné

Cena přepravného se určuje dle celkového množství objednaných kusů poštovních schránek a platí pro celou ČR. Osobní vyzvednutí na naši provozovně je samozřejmě zdarma - pouze po našem potvrzení o připraveném zboží k vyzvednutí. K přepravě zásilek využíváme služeb přepravní společnosti DPD CZ s.r.o. (balíkové zásilky), TopTrans EU, a.s. (zboží na paletě). Cenu přepravy na Slovensko a atypických poštovních schránek upřesníme. Všechny uvedené ceny jsou včetně 21% DPH a ceník je platný od 1.4.2022.

 

Klasik
- schránky typ Klasik

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 210 Kč
do 10 ks ... 266 Kč
do 16 ks ... 369 Kč
do 24 ks ... 439 Kč
do 32 ks ... 569 Kč
do 48 ks ... 659 Kč
do 64 ks ... 839 Kč
do 90 ks ... 995 Kč
nad 90 ks ... 1100 Kč
 

 

Klasik plus
- schránky typ Klasik PLUS

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 225 Kč
do 10 ks ... 289 Kč
do 16 ks ... 399 Kč
do 24 ks ... 489 Kč
do 32 ks ... 625 Kč
do 48 ks ... 779 Kč
do 64 ks ... 920 Kč
do 90 ks ... 990 Kč
nad 90 ks ... 1100 Kč
 

 

Mini
- schránky typ Mini

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 210 Kč
do 10 ks ... 285 Kč
do 16 ks ... 385 Kč
do 24 ks ... 489 Kč
do 32 ks ... 549 Kč
do 48 ks ... 659 Kč
do 64 ks ... 839 Kč
do 90 ks ... 990 Kč
nad 90 ks ... 1100 Kč
 

 

Mini Plus
- schránky typ Mini PLUS

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 225 Kč
do 10 ks ... 320 Kč
do 16 ks ... 389 Kč
do 24 ks ... 459 Kč
do 32 ks ... 589 Kč
do 48 ks ... 689 Kč
do 64 ks ... 889 Kč
do 90 ks ... 990 Kč
nad 90 ks ... 1100 Kč
 

MAX
- schránky typ Max

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 280 Kč
do 10 ks ... 365 Kč
do 16 ks ... 489 Kč
do 24 ks ... 689 Kč
do 32 ks ... 735 Kč
do 48 ks ... 849 Kč
do 64 ks ... 985 Kč
do 90 ks ... 1199 Kč
nad 90 ks ... 1500 Kč


 

Ideal
- schránky typ Ideal

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 260 Kč
do 10 ks ... 299 Kč
do 16 ks ... 398 Kč
do 24 ks ... 594 Kč
do 32 ks ... 695 Kč
do 48 ks ... 799 Kč
do 64 ks ... 935 Kč
do 90 ks ... 1199 Kč
nad 90 ks ... 1300 Kč

XXL
- schránky typ XXL

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 250 Kč
do 10 ks ... 303 Kč
do 16 ks ... 367 Kč
do 24 ks ... 459 Kč
do 32 ks ... 589 Kč
do 48 ks ... 689 Kč
do 64 ks ... 819 Kč
do 90 ks ... 990 Kč
nad 90 ks ... 1100 Kč
 

Grande
- schránky typ Grande

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 260 Kč
do 10 ks ... 345 Kč
do 16 ks ... 449 Kč
do 24 ks ... 599 Kč
do 32 ks ... 645 Kč
do 48 ks ... 799 Kč
do 64 ks ... 935 Kč
do 90 ks ... 1199 Kč
nad 90 ks ... 1400 Kč
 
RIO
- schránky ležaté

do 1 ks ... 161 Kč
do 4 ks ... 210 Kč
do 10 ks ... 345 Kč
do 16 ks ... 449 Kč
do 24 ks ... 599 Kč
do 32 ks ... 645 Kč
do 48 ks ... 799 Kč
do 64 ks ... 935 Kč
do 90 ks ... 1199 Kč
nad 90 ks ... 1300 Kč

 
schránka Optimal
-
schránky typ Optimal

do 1 ks ... 161 Kč
do 2 ks ... 179 Kč
do 3 ks ... 199 Kč
do 4 ks ... 210 Kč
do 8 ks ... 259 Kč

 
Domingo
- schránky typ Domingo

do 1 ks ... 161 Kč
do 2 ks ... 185 Kč
do 3 ks ... 205 Kč
do 4 ks ... 235 Kč
do 8 ks ... 299 Kč

 
Ostatní
- náhradní zámek do schránky


do 10 ks ... 115 Kč
nad 10 ks ... 160 Kč


Dobírka
Dobírka
Doručení s platbou na dobírku je příplatek +35 Kč


 







 
   


 

4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. Jak k vám doručíme zboží?
Způsoby dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní v sekci Doprava a platba. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.

- vlastní zajištění a osobní odběr zboží na provozovně prodávajícího
- paletová přeprava spediční firmou TopTrans a.s.
- kusová / balíková přeprava firmou DPD CZ
- po dohodě Zásilkovna s.r.o., Česká pošta s.p.

Zboží může kupující vyzvednout osobně v kterýkoli den vč. víkendu, státních svátků v provozovně firmy v Hálkově ulici, Kostelec nad Orlicí. Před osobním odběrem je nutné provést objednávku - následně bude sdělen termín možného vyzvednutí zboží.

4.2. Jaké jsou náklady na dodání zboží?
Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní. V objednávce není uvedena konečná cena včetně nákladů na zvolený způsob dopravy. Přepravní náklady jsou uvedeny v článku 3.6. těchto Obchodních podmínek a budou zahrnuty do celkové kupní ceny.

4.3. Kdy vám zboží dodáme?
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.
Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě). Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat. Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.

4.4. Jaký je postup při převzetí zboží?
Při převzetí zboží především zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

4.5. Co se stane když zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním. V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. V případě platby v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru máme dále právo od smlouvy odstoupit. Pokud jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží) máme dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku a/nebo můžeme od smlouvy odstoupit.



5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, platí i pro výměnu zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail. Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdíme. Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.

5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od smluv o dodávce zboží, o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. V případě zakázkové výroby atypického zboží odpovídá za uvedené rozměry vždy Kupující. Na pozdější reklamace z důvodu chybně uvedených údajů nebude brán zřetel a zboží nelze vrátit.
Dále v souladu s § 1837 občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (zakázková výroba).

5.4. Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu nebo na adresu našeho sídla (Pelclova 293, 517 41 Kostelec nad Orlicí). Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
kopii faktury prokazující koupi zboží,
písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

5.5. Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Peníze vám vrátíme:
stejným způsobem, jakým jsme je přijali, nebo způsobem, jaký budete požadovat.
Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.6. Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížením hodnoty zboží.
Za snížení hodnoty zboží odpovídáte rovněž v případě, že toto snížení hodnoty vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

5.7. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 2.5 těchto obchodních podmínek);
zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí) není možné za původních podmínek dodat;
plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno.

Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do pěti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.


6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

6.1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
6.1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží; je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá; odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.
Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době.

6.1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek pro spotřebitele.

6.1.3. Pokud se vada zboží projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

6.2. Jaká je záruční doba?
6.2.1. U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři /24/ měsíců od převzetí zboží.

6.2.2. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.


6.3. Jaká práva z vadného plnění máte?
6.3.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174.

6.3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:

a) Doplnění toho, co chybí
Pokud vám dodáme zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo vám dodáme nekompletní zboží, máte právo na doplnění toho, co chybí.
b) Sleva z kupní ceny
Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době, můžete požadovat vždy přiměřenou slevu z kupní ceny.
c) Výměna zboží nebo vadné součásti zboží
Výměnu zboží nebo vadné součásti zboží můžete požadovat vždy, pokud to není neúměrné k povaze vady (tj. zejména v případě, kdy není možná bezprostřední oprava věci) a pokud se nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy.
Právo na výměnu zboží vám nenáleží v případě, že je vadná pouze část (součást) zboží. Pokud v průběhu reklamačního řízení dojdeme k závěru, že je vadná pouze součást zboží, vyměníme vám tuto součást.
Požadovat výměnu zboží nemůžete u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat slevu z kupní ceny.
d) Oprava věci
Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady. Pokud se v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, budeme vás neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.
e) Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:
- dodání vadné nebo nekompletní věci z naší strany zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
- nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
- se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
- nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace / nezjednáme nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.
6.3.3. Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že vrátíte věc v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:

a) došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
b) jste použili věc ještě před objevením vady;
c) jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
d) jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.


6.4. Kdy nelze práva z vadného plenění uplatnit?
6.4.1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
jste o vadě před převzetím věci věděli;
jste vadu sami způsobili; nebo
uplynula záruční doba.
6.4.2. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kvality povrchové úpravy);
věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
vyplývá-li to z povahy věci (zejména zboží, které ze své povahy nemůže vydržet po celou dobu trvání záruční doby).


6.5. Jaký je postup při reklamaci?
6.5.1. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

6.5.2. Reklamace přijímáme na naší adrese pro doručování nebo v našem sídle. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši doručovací adresu.

6.5.3. Doporučený postup při reklamaci:
pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o doplnění toho, co chybí, slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
reklamované zboží nám doručte spolu s uplatněním reklamace nebo následně (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na adresu sídla, přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad – fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

6.5.4. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

6.5.5. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

6.5.6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.

6.5.7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

6.5.8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.



7. REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ
7.1. Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?

Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

7.2. K čemu uživatelský účet slouží?
Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.

7.3. Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?
Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.



8. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ
8.1. Co za obsah webových stránek je chráněno autorským právem?
Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty u zboží, obchodní podmínky, fotografie, obrázky, loga) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.


8.2 Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém. Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

 

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

9.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 9.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

9.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz elektronický kontakt spotrebitel@regio.cz telefon: +420 495 215 266 za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

9.4. Co byste měli vědět?
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve vašem uživatelském účtu. O způsobu zajištění zpětného odběru použitých výrobků, které jsou svou povahou elektrozařízením, vás budeme v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., zákon o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, informovat.

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

- montáž a údržba poštovních schránek
Poštovní schránky označené "Klasik, Klasik plus, Ideal, XXL, Max, Grande, Mini a Mini plus, RIO" jsou určené pouze do interiéru, tedy do prostor chráněných především před deštěm. Montáž do venkovních prostor je možná za předpokladu, že nad schránkami bude krycí stříška dostatečné šíře zabraňující povětrnostním vlivům. Případně je možné výše uvedené poštovní schránky vyrobit v nerezovém provedení, které je vhodné do exteriéru. Nerezové poštovní schránky označené typ Optimal PP, PZ, HP, Domingo je možné umístit do interiéru i exteriéru.
Montáž musí být provedena na rovný povrch, popř. doporučujeme stěnu vyrovnat či schránky vypodložit..
Na čištění povrchu používejte pouze čistý, měkký hadřík, zabraňte působení chemických a agresivních látek.
Schránky chraňte před mechanickým poškozením.
Montáž, případně demontáž starých poštovních schránek prodávající na žádost zákazníka zajistí, cena služby bude sdělena na základě poptávky zaslané kupujícím.

 







oddělovací čára





Lukáš SIMON, poštovní schránky SIMON

Český výrobce a dodavatel poštovních schránek
Pelclova 293
51741 Kostelec nad Orlicí, Česká republika



- Prodávající je plátce DPH v ČR
- Podnikatel je zapsán na ŽÚ v Kostelci nad Orlicí, č.j.: 116/02/KO, ev.č.:360702-22555-00.

- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

1998 - 2022 copyright © Lukáš Simon


optimalizace PageRank.cz
 
 



IČ:
69842523
DIČ: CZ8308103397

telefon: +420 605 588 897
web:
www.postovni-schranky-simon.cz
e-mail: info@postovni-schranky-simon.cz

- Dovolujeme si Vám oznámit, že naše firma zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, (dále „zákon“), a ode dne 25. 05. 2018 i v souladu s Nařízením EP a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR“). Ujišťujeme Vás, že veškeré osobní údaje shromažďuje pouze pro odůvodněné účely vyřízení Vaší objednávky a jen po omezenou dobu. Tyto údaje jsou chráněny maximální možnou mírou zabezpečení.

 

- doporučené odkazy - sitemap xml - sitemap html


Byli jsme také u Vás ...
montáž poštovních schránek Praha
montáž poštovních schránek Brno

montáž poštovních schránek Trutnov
montáž poštovních schránek Pardubice
montáž poštovních schránek Hradec Králové

 


Rychlé odkazy:
jmenovky do poštovních schránek

náhradní zámek do schránky
otázky a odpovědi - na co se ptáte

poštovní schránky panelákové hnědé
schránky do sestav šedé
barevné kombinace dopisních schránek
schránky do betonového sloupku
schránky do gabionu
schránky k zazdění
panelákové sestavy schránek na zeď

schránky na plot
schránka do branky s vhozem od silnice
speciální výroba atypických schránek
atypické dopisní vhozy a dvířka
zakázková výroba dopisních schránek
poštové a listové schránky - Slovensko
panelákové schránky - domovní schránky
atypické poštovní schránky na zakázku

sestavy schránek malé do 10 ks
sestavy schránek střední do 40 ks
sestavy velké nad 100 a více

sestavy schránek typ Ideal
sestavy schránek typ Grande